Παρασκευή 17 Ιουλίου 2009

Μέ λένε Σοφία και ζω ανάμεσά σας κάπου στην Αθήνα.
Είμαι 41 και μητέρα μιας μικρής πεντάχρονης κόρης. Είμαι παντρεμένη από τα 32 μου. Είμαι καθηγήτρια φιλόλογος σε δημόσιο γυμνάσιο. Με θεωρούν όμορφη, αλλά είναι το τελευταίο που θα μ'ενδιέφερε.
Από τα 16 όταν και ο πρώτος μου φίλος πήρε την παρθενιά μου, είμαι άπιστη. Πάντα είχα μέσα μου ένα μικρόβιο, αυτό του να γνωρίσω όσους περισσότερους άντρες και γυναίκες μπορώ. Η απιστία, εκτός από το γλυκό μυρμήγκιασμα που χαιδεύει το κορμί, μου φάνηκε (και μου φαίνεται) το πλέον πρόσφορο μέσο για να τρέφω το μικρόβιό μου.
Ποτέ δεν αγάπησα κάποιον συγκεκριμένο άντρα ή γυναίκα. Λατρεύω τον εκάστοτε εραστή και την εκάστοτε ερωμένη μου. Τους λάτρεψα όλους. Και θέλω να λατρέψω και όσους θα 'ρθουν.
Κάποιοι με είπαν βρωμιάρα. Το αρνούμαι. Το θεωρώ βρισιά. Και δεν βλέπω γιατί πρέπει κάποιος να με βρίσει. Η βρισιές γεννήθηκαν για το κρεββάτι. Εκεί δέχομαι τα πάντα.
Έχω κάνει πολλά. Τόσα που μου γεννούν επιθυμίες γι'άλλα τόσα. Πάντα λαχταρούσα να δοκιμάζω νέους δρόμους. Ο μόνος οδηγός είναι το κορμί μου.
Η επιθυμία να μοιραστώ τις εμπειρίες μου δεν έχει σαν πηγή την ηδονοβλεψία. Θέλω απλά να θυμάμαι και θέλω κάποτε να βρω τη δύναμη να τα διηγηθώ στην κόρη μου.
Ο τίτλος της ιστοσελίδας μου είναι αυτό ακριβώς που προτίθεμαι να κάνω.
Θα προσπαθήσω να διηγηθώ τις εμπειρίες μου κατατάσσοντάς τις χρονολογικά. Όσο μπορέσω.
Δεν επιθυμώ διάλογο με κανέναν και καμία. Δεν απορρίπτω την αναζήτηση στο άγνωστο, αλλά ο σκοπός μου δεν είναι η εύρεση συντρόφων από το ίντερνετ. Είναι και αυτός.
Όποιος ή όποια το επιθυμήσει, θα χαρώ πολύ ν'ανταλλάξουμε οτιδήποτε. Γι αυτό επιτρέπω και την εμφάνιση της ηλεκτρονικής μου διεύθυνσης.
Καλώς σας βρήκα.
Σοφία