Κυριακή 26 Ιουλίου 2009

Γιάννης - Δεύτερο Μέρος

Στο πρώτο μέρος ξέχασα να πω (τυχαία;) πως ο Γιάννης ήταν παντρεμένος με την Αντριάννα, μια σχεδόν άσχημη τριαντάρα και πως είχαν δύο παιδιά. Δύο κοριτσάκια 4 και 6 ετών. Έμεναν στην Χαλκίδα μόνιμα.
Στην αρχή της γνωριμίας μας προσπαθούσα να μην το σκέφτομαι γιατί η ιδέα να ποθώ τον άντρα μιας άλλης μ'ενοχλούσε. Τελικά όμως, κι'αυτό ήταν κάτι καινούργιο και πρωτόγνωρα ερεθιστικό, άρχισε να μου αρέσει και να με καυλώνει ακόμα περισσότερο.
Έβλεπα πλέον, πως ο Γιάννης με ήθελε χωρίς να νοιάζεται για τη μεγάλη διαφορά ηλικίας μας αλλά και το γεγονός πως ήμουν ακόμα τόσο μικρή. Πρέπει βέβαια να πω ότι στα 16 μου ήμουν ήδη γυναίκα και ότι έμοιαζα τουλάχιστον 19-20.
Στο εστιατόριο, κάθε φορά που πήγαινα μετά την πρώτη "επαφή" μας, εκτός από τις ματιές που μου 'ριχνε και που μ'έκανε μούσκεμα, είχε την ευκαιρία να μου βάλει χέρι τρεις-τέσσρις φορές. Αντρίκιο όμως. Χούφτωμα κανονικό. Στα γρήγορα, στα κρυφά, αλλά έντονο, άγριο.
Δεν άντεχα άλλο. Έπρεπε να μπει επιτέλους μέσα μου. Διψούσα να νοιώσω αυτόν τον χοντρό πούτσο μέσα μου. Ήξερα πως θα ήταν κάτι το εντελώς άλλο απ'αυτό που είχα ζήσει με τον Λευτέρη.
Και η ευκαιρία ήρθε μια Παρασκευή βράδυ. Από την Πέμπτη ήξερα πως θα πηγαίναμε σινεμά με τα άλλα κορίτσια του συνοικισμού. Υπήρχε (υπάρχει ακόμα και σήμερα) ένα θερινό σινεμά το "Όσκαρ", κάτω στην παραλιακή λεωφόρο, εκατό περίπου μέτρα από το εστιατόριο του Γιάννη. Από την ώρα που το αποφασίσαμε με τα κορίτσια ζούσα στο μυαλό μου κάθε τρελλό σενάριο. Δεν έβλεπα τίποτα άλλο μπροστά μου εκτός από τον μεγάλο και σκληρό πούτσο του. Και δεν με πείραζε.
Την Πέμπτη το μεσημεράκι, πηγαίνοντας για νερό και παγωτά, του το είπα. Το βλέμμα του άλλαξε: γέμισε πόθο. Μούσκεψα μονομιάς. Μου ζήτησε να βρω έναν τρόπο να μην πάω σινεμά. Του απάντησα πως θα το κανονίσω και κλείσαμε ραντεβού στις 9,30 στο παρκάκι μπροστά από την παραλία. Με τα κορίτσια το κανόνισα στο λεπτό λέγοντάς τους πως θα ερχόταν ο φίλος μου ο Λευτέρης από Αθήνα να με δει για λίγο. Συμφωνήσαμε να τις περιμένω στον προθάλαμο του σινεμά, γύρω στις 11, ώστε να βγούμε μαζί και να μας πάρει από κει η μητέρα της μιας με το αυτοκίνητο.
Το πως πέρασαν οι ατελείωτες ώρες ειλικρινά δεν το θυμάμαι. Γυρίζοντας από το μπάνιο της Παρασκευής μου ήταν αδύνατο να συγκεντρωθώ σε οτιδήποτε. Αποφάσισα να κάνω ένα ατελείωτο ντουζ και να ετοιμαστώ όσο καλύτερα μπορώ. Μπήκα κάτω από το νερό και τρίφτηκα με τις ώρες. Έπλυνα το μουνί μου και τον κώλο μου όσο καλύτερα μπορούσα. Χαιδεύτηκα και έχυσα τουλάχιστον δυο φορές. Πίεζα με δύναμη το τηλέφωνο του ντουζ πάνω στην κλειτορίδα μου και το έχωνα λίγο μέσα μου. Ήμουν σε κατάσταση παροξυσμού.
Έβαλα μπόλικο αποσμητικό και κωλώνια. Τότε φορούσα την Eau Folle του Guy Laroche. Άφησα τα μαλλιά μου ελεύθερα, βάφτηκα όσο καλύτερα μπορούσα και φόρεσαν ένα μαύρο παρτό κυλοτάκι κι ένα μαύρο απλό σουτιέν. Από πάνω έβαλα μια μαύρη φαρδιά ινδική φούστα κι ένα τιραντάκι μαύρο. Ένοιωθα όμορφη και σέξυ. Πάνω απ'όλα ένοιωθα πουτάνα. Κι αυτή η αίσθηση με αναστάτωνε. Ένοιωθα πως απόψε θα πηδήξω τον άντρα μιας άλλης. Αυτό μ'ακολουθεί μέχρι και σήμερα και με αναστατώνει το ίδιο.
Άφησα τις φίλες μου στο σινεμά και προσέχοντας πολύ έφτασα στο παρκάκι. Η ώρα ήταν 9,20 κι ο Γιάννης με περίμενε εκεί. Τον αγκάλιασα και φιλιθήκαμε παθιασμένα. Δεν με είχαν ποτέ ξαναφιλήσει έτσι. Η γλώσσα του χώθηκε στο στόμα μου ψάχνοντας τη δική μου. Ανταπόδωσα ήδη μούσκεμα. Με οδήγησε στην άλλη πλευρά του πάρκου, όπου είχε παρκάρει το αυτοκίνητό του. Το θυμάμαι ακόμα: ένα τογιότα ημιφορτηγό κίτρινο. Ξεκινώντας μου είπε πως θα πηγαίναμε σε κάποια ενοικιαζόμενα δωμάτια ενός φίλου του. Δεν πρόσεχα γιατί το χέρι του είχε μπει κάτω από τη φούστα μου και μου χάιδευε τα μπούτια. Ένοιωσα τα χύσια μου να βρέχουν την κυλότα μου. Άπλωσα το χέρι και άγγιξα τον πούτσο του πάνω από το παντελόνι. Μούγκρισε ένα "πουτανάκι" που με έστειλε.

Με το που έκλεισε η πόρτα αγκαλιαστήκαμε. Με φίλαγε πρόστυχα ενώ μου τσιμπούσε τις ρώγες. Κοκκίνησα από καύλα και προσμονή. Πισωπατώντας μ'έριξε στο κρεβάτι. Σήκωσε τη φούστα μου και κόλλησε το πρόσωπό του πάνω στην κυλότα μου. Έκλεισα τα μάτια. Ένα χέρι παραμέρισε το εσώρουχό μου και μια γλώσσα άρχισε να εξερευνά το μουνί μου. Ανατρίχιασα κι άρχισα να τρέμω. Ήταν η πρώτη φορά που άντρας μου έκανε γλυφομούνι. Η γλώσσα του πέρασε πάνω από τα μουνόχειλά μου και χώθηκε βαθιά μέσα μου. Τεντώθηκα σαν τόξο. Μ'έπιασε από τους γοφούς και με δάγκωσε απαλά στην κλειτορίδα. Δεν θυμάμαι πόσες φορές έχυσα πάνω στη γλώσσα του. Μετά μ'έβαλε να καθήσω και ήρθε μπροστά μου. Ξεκούμπησε το τζην του κι'έφερε τον ολόρθο καυλωμένο και τεράστιο πούτσο του στο στόμα. Υπάκουσα κι'άρχισα να τον γλύφω. Τον έσπρωχνε ολοένα και πιο μέσα πνίγοντάς με. Απολάμβανε να με γαμάει από το στόμα έτσι άγρια. Τον έπαιρνα μέσα βαθιά και τον σάλιωνα όσο μπορούσα. Δεν άντεχα άλλο. Τον έβγαλα από το στόμα μου και ξάπλωσα ανοίγοντας τα πόδια μου. Το κατάλαβε κι'αποφάσισε να με λυτρώσει. Με μια βίαιη κίνηση που έβγαλε την κυλότα κι'έπεσε πάνω μου. Δεν με ρώτησε καν αν ήμουν παρθένα. Ένοιωσα να με διαπερνά το τεράστιο και χοντρό εργαλείο του και να καρφώνεται στη μήτρα μου. Ασυναίσθητα ανοίχτηκα ακόμα πιο πολύ για να μπει ακόμα πιο βαθιά.
Άρχισε να με γαμάει βίαια. Μπαινόβγαινε με μια απίστευτα καυλιάρικη βία. Έσκαβε το μουνί μου αλύπητα κι εγώ βογκούσα από ηδονή. "Πιο βαθιά", τόλμησα να ψελλίσω. Τον κατάλαβα να αλαφιάζει. "Είσαι μεγάλο πουτανάκι τελικά" βόγκηξε κι'άρχισε να με ξεσκίζει πιο δυνατά.
Το χύσιμό μου πάνω στον πούτσο του είναι κάτι που δεν πρόκειται να ξεχάσω ποτέ στη ζωή μου. Έτρεμα σύγκορμη ενώ τα χύσια μου κυλούσαν πάνω στον πούτσο του.
Με γύρισε στα τέσσερα. Τούρλωσα τον κώλο μου και περίμενα την ανάσταση. Μπήκε όλος μέσα στο μουνί μου με μια κίνηση. Έλιωσα. Άρχισε να με ιππεύει στην κυριολεξία. Το μουνί μου ήταν τόσο υγρό που τον δεχόταν πανεύκολα μέχρι τα τρίσβαθά του. Ενώ μου τον κάρφωνε, ένα του δάχτυλο έπαιζε με την κωλοτρυπίδα μου. Του ζήτησα να το σαλιώσει λίγο γιατί πονούσα. Με αγνόησε και το έχωσε ακόμα πιο μέσα. Κι ο οξύς πόνος με καύλωσε περισσότερο. Έχυσα πάλι σαν σκύλα την στιγμή που ακούμπησε το πουτσοκέφαλο στη στενή κωλοτρυπίδα μου. Αντιστάθηκα αλλά μάταια. Ρίχνοντας όλο το βάρος του πάνω μου άνοιξε την τρύπα μου κι'άρχισε να χώνεται μέσα. Μου 'ρθε να λιποθυμήσω απ'τον πόνο. Το κατάλαβε και φέρθηκε πιο απαλά. Τώρα μου τον έχωνε χιλιοστό-χιλιοστό. Κι'ο πόνος έγινε ηδονή. Άρχισε να με ξεκωλιάζει κανονικά. Η πρώτη μου εμπειρία απ'τον κώλο έγινε ευτυχώς από έναν τέτοιο πουτσαρά. Όσο μου έσκαβε τον κώλο το δάχτυλό του έπαιζε με την κλειτορίδα μου. Έχυσα για νιοστή φορά. Είχα χάσει το μέτρημα.
Ήρθε και ξάπλωσε δίπλα μου με τον πούτσο του υγρό από τα χύσια μου και καυλωμένο. Ξάπλωσε και μου ζήτησε να έρθω από πάνω. Υπάκουσα, σκαρφάλωσα και δύο λεπτά μετά καρφωνόμουν με λύσσα πάνω στο χοντρό καυλί του. Και ήμουν ακόμα ντυμένη! Έβαλε τα χέρια του μέσα από το τιραντάκι και το σουτιέν μου και χούφτωσε τα βυζιά μου. Μου τσιμπούσε τις ρώγες κι εγώ ανέβαινα στον παράδεισο. Δεν άργησα να χύσω μια ακόμα φορά.
Έπεσα εξουθενωμένη στο πλάι.
"Τελικά είσαι μεγάλη πουτάνα", μου είπε χαιδεύοντας τον πούτσο του.
Γύρισα, του χαμογέλασα και τον πήρα πάλι στο στόμα. Ένοιωσα τις γεύσεις του κώλου μου και καύλωσα ακόμα περισσότερο. Άρχισα να του τραβάω μαλακία όσο τον έγλυφα. Τον έβλεπα να χάνεται. Το χέρι μου έγινε ακόμα πιο επίμονο. Όταν κατάλαβα πως ήταν έτοιμος να χύσει τον έβαλα όλον μέσα στο στόμα μου. Τα χύσια του ξεπήδησαν με ορμή κι'εγώ βάλθηκα να τα καταπίνω όλα. Όταν τον στράγγισα, τον έπλυνα καλά με τη γλώσσα μου κι'έμεινα να τον κοιτάζω στα μάτια. Είχα πια καταλάβει πως για μένα η απόλυτη ευτυχία είναι ένα καλό γαμήσι.
Σηκωθήκαμε τρεκλίζοντας. Φόρεσα την κυλότα μου και φτιάχτηκα πρόχειρα.
Στο δρόμο δεν μιλήσαμε καθόλου. Δεν έκανα κέφι. Τον είχα πηδήξει, τον είχα λατρέψει, αλλά τώρα δεν μ'ενδιέφερε.
Με άφησε στο παρκάκι λέγοντάς μου πως πρέπει να το ξανακάνουμε.
Από κείνη τη μέρα δεν με ξανακούμπησε ποτέ. Δεν τον άφησα εγώ. Μια φορά που επέμεινε του είπα πως θέλω την επόμενη φορά να το κάνουμε μαζί με τη γυναίκα του αλλιώς τέλος.
Μ'έβρισε και τελειώσαμε.
Τώρα ήμουν μια πουτάνα.