Τρίτη 21 Ιουλίου 2009

Γιάννης - Πρώτο μέρος

Τα τελευταία ιδιαίτερα του καλοκαιριού με κράτησαν σπίτι όλο το Σαββατοκύριακο. Εντελώς μόνη, να περιφέρομαι στο άδειο σπίτι και να βάζω σε τάξη τις σκέψεις μου προσπαθώντας να είμαι όσο πιο ακριβής χρονολογικά μπορώ.
Είμαι και στις δύσκολες μέρες, οπότε η επιπλέον έκκριση ορμονών διευκολύνει την ειλικρινή αφήγηση.

Με τον Λευτέρη είχαμε τη δυνατότητα να εξερευνήσουμε την σεξουαλικότητά μας για αρκετό διάστημα, τουλάχιστον μέχρι το καλοκαίρι, οπότε και πήγα στο εξοχικό μας στην παραλία Αυλίδας. Νόμιζε πως θα σκεφτόμουν μόνον αυτόν, τέτοια εντύπωση μάλλον του είχα δημιουργήσει. Η φωτιά όμως είχε φουντώσει μέσα μου. Ίσως γιατί, βαθειά μέσα μου ήξερα πως υπήρχε σίγουρα καλύτερο πήδημα, πως ο Λευτέρης ήταν απλά η σπίθα για το φυτίλι του κορμιού μου. Και τώρα ο Λευτέρης ήταν στη Σάμο με παρέα και μένα δεν με άφησαν να πάω. Και καλύτερα έτσι.
Κάθε πρωί, κατά τις 10 και μισή κατέβαινα στην παραλία με τη μητέρα μου και τον μικρό μου αδελφό. Λίγα μέτρα πίσω από το σημείο που απλώναμε τις πετσέτες υπήρχε ένα μικρό εστιατόριο και ο Γιάννης. Ένας πολύ όμορφος μελαχροινός άντρας στα 36 του, μαυρισμένος και ντυμένος καθημερινά για να μου εξάπτει την ήδη καλπάζουσα φαντασία μου. Με θυμάμαι, στα 16 μου ακόμα, να προσπαθώ να ντύνομαι σέξυ για να του τραβήξω την προσοχή. Να προθυμοποιούμαι να τρέχω για νερό ή παγωτά για να τον κάνω να με προσέξει. Να σκύβω (δήθεν αθώα) για να τον κάνω να με θέλει.
Σίγουρα με είχε προσέξει, σιγουρότερα όμως φοβόταν και τη μητέρα μου αλλά και το μικρό της ηλικίας μου. Τον ήθελα όμως και τον απέκτησα.
Ήταν θυμάμαι μέσα Ιουλίου, όταν μας επισκέφτηκε η νονά του αδελφού μου για λίγες μέρες. Αυτό μου έδωσε την ευκαιρία να μπορέσω να λείψω από την παραλία λίγο περισσότερο απ'όσο μια επίσκεψη στο εστιατόριο για νερό.
Φορούσε ένα στενό τζιν σορτ κι ένα λευκό φανελάκι. Λόγω καθημερινής αλλά και ώρας (περίπου 11 το πρωί), το εστιατόριο είχε μόνο μια παρέα ψαράδων που έπιναν καφέ. Τον πλησίασα και δοκίμασα την τύχη μου, ζητώντας του να με πάει στο πίσω μέρος, στην αυλή, που είχαν δεμένο τον Μπλακ, ένα λυκόσκυλο του μαγαζιού. Δεν θα ξεχάσω ποτέ τη λάμψη στα μάτια του. Για ευνόητους λόγους μου ζήτησε να πάω πρώτη και να περιμένω.
Ήρθε δύο λεπτά μετά μ'ένα περίεργο βλέμμα. Με κοίταξε από πάνω μέχρι κάτω και η ματιά του μούσκεψε το μαγιώ μου.
Δεν μου μίλησε. Με τράβηξε πίσω από το δωματιάκι της αυλής και με χούφτωσε βίαια. Το χέρι του βρήκε αμέσως δρόμο μέσα στο μουνί μου, χωρίς καν να με ρωτήσει αν ήμουν παρθένα. Τα μουνόχειλά μου άνοιξαν μούσκεμα και δέχτηκαν αδιαμαρτύρητα δύο δάχτυλα βαθειά μέσα μου. Έχυσα αμέσως. Κόλλησα πάνω του όσο μου γαμούσε το μουνί με τα δάχτυλα. Ένοιωσα κάτι πολύ σκληρό να μ'ακουμπά μέσα από το σορτ του. Τρίφτηκα πάνω του. Δεν αντέδρασε καθόλου. Απλά συνέχιζε να παίζει με το μουνί μου, ενώ με το άλλο χέρι έτριβε και τσιμπούσε τις ρώγες μου.
Δεν άντεχα άλλο. Με σήκωσε στην αγκαλιά του και με πήγε μέσα στο δωματιάκι. Με κάθησε πάνω σε δυο καφάσια, μου άνοιξε τα πόδια κι έχωσε το κεφάλι του ανάμεσα στα μπούτια μου.
Ήταν το πρώτο μου γλυφομούνι. Και είχα την τύχη να μου το κάνει ένας άντρας 100%.
Έχυσα δεύτερη φορά και σπαρταρούσα όσο με ρουφούσε και μου πιπίλαγε την κλειτορίδα.
Τόλμησα και του είπα πως τον θέλω μέσα μου. Και τότε μου μίλησε, με μια σπασμένη από καύλα φωνή.
- Δεν έχω καπότες μαζί μου. Άλλη φορά. Έχεις γλύψει ποτέ άντρα;
Προφανώς δεν περίμενε απάντηση, αφού κατέβασε το σορτ του. Δεν φορούσε εσώρουχο. Μπροστά στα μάτια μου εμφανίστηκε ένας υπέροχος, μεγάλος και σκληρός πούτσος. Ένας αντρικός πούτσος. Καμία σχέση με τον Λευτέρη. Το κατεβασμένο πετσάκι άφηνε ένα απίστευτα κόκκινο πουτσοκέφαλο να ορθώνεται περήφανα μπροστά στα μάτια μου.
Τον έπιασα στο χέρι μου. Ήταν τόσο σκληρός. Άρχισα να τον γλύφω αδέξια. Η εμπειρία μου ήταν ελάχιστη. Το κατάλαβε και ανέλαβε δράση. Άρχισε σιγά σιγά να μου τον βάζει στο στόμα. Ήταν πράγματι τεράστιος. Άνοιγα το στόμα πνιγμένη από αυτή την χοντρή ψωλή αλλά κι'απ'την καύλα μου. Έφτασε μέχρι το λαρύγγι μου. Πάλευα ν'αναπνεύσω. Το στόμα μου γέμισε σάλια πνιγμού. Τρομοκρατήθηκα. Και τότε, άρχισε να μπαινοβγαίνει μέσα μου. Στην αρχή με σχεδόν απαλές κινήσεις και μετά δυνατά, με καύλα. Κράτησε αρκετή ώρα, όσο να χύσω δύο ακόμα φορές. Του το είπα. Τα μάτια μου είχαν δακρύσει από το βίαιο γαμήσι του στόματός μου. Τον έβγαλε έξω και τον έπιασε με τη χούφτα του. Από τις πορνοταινίες που κρυφά έβλεπα στο σπίτι κατάλαβα τι θα επακολουθούσε. Και το ήθελα. Φοβόμουν, αλλά τούτος ο φόβος με καύλωνε περισσότερο.
Άρχισε να τον παίζει χωρίς να μιλάει. Σκέφτηκα να του πω κάτι πρόστυχο. Δεν πρόλαβα. Σ'ένα λεπτό το πρόσωπό μου πλημμύρισε με τα ζεστά του χύσια. Το κούτελο, τα μάτια, το στόμα μου. Ασυναίσθητα άρχισα να γλύφομαι. Ήταν το πρώτο σπέρμα που δοκίμαζα. Μια γεύση αλάτι και ζάχαρη μαζί. Ήπια όσο μπόρεσα.
Με σκούπισε με το φανελάκι του. Με σήκωσε όρθια, μου είπε βιαστικά πως θα τα ξαναπούμε κι έφυγε πρώτος. Ανασκουμπώθηκα, ακούμπησα λίγο το μουνί μου που πονούσε από το χύσιμο.
Προχώρησα προς την παραλία με ανακατεμμένα συναισθήματα ανικανοποίησης και απόλυτης ικανοποίησης. Ένοιωθα πουτάνα, φτηνή πουτάνα. Και μου άρεσε.